Anunturile
publicitare ale GM pe aplicatiile mobile si site-ul Facebook vor
promova automobilul subcompact Chevrolet
Sonic (foto), a anuntat grupul
american.
Facebook a introdus noi instrumente si
servicii pentru atragerea utilizatorilor si implicit a furnizorilor
de publicitate.
Decizia GM din luna mai a anului trecut
de a renunta la publicitatea pe Facebook a provocat temeri
investitorilor ca si alte companii mari vor proceda la fel. Revenirea
General Motors scoate in evidenta eforturile directorului general al
Facebook, Mark Zuckerberg, de a atrage companiile sa se promoveze pe
serviciile mobile, noteaza Mediafax.
General Motors a anuntat in mai 2012 ca
va inceta
sa isi mai faca publicitate pe Facebook deoarece considera ca
spoturile publicitare distribuite pe reteaua de socializare au un
impact redus asupra consumatorilor.
General Motors a vandut
9,2 milioane vehicule la nivel mondial in 2012, in crestere cu
2,9% in ritm anual, grupul american pierzand pozitia de cel mai mare
constructor auto din lume in defavoarea rivalului japonez Toyota.