In discutii sunt implicati directorul operational al Facebook, Sheryl Sandberg, si directorul general al GM, Dan Akerson.
GM a anuntat in luna mai ca a decis sa opreasca publicitatea pe Facebook de la jumatatea acestui an, dupa ce a analizat cheltuielile. GM a cheltuit anul trecut 10 milioane de dolari pentru promovarea pe Facebook, a spus o persoana apropiata situatiei. Aceasta este o parte din suma de circa 1,8 miliarde de dolari cheltuita de producator pe publicitate in SUA, noteaza [url=http://www.bloomberg.com/news/2012-07-03/gm-said-to-be-in-talks-with-facebook-about-resuming-ads.html]Bloomberg[/url].
Grupul General Motors este dispus sa reconsidere decizia de renuntare la publicitatea pe Facebook daca va ajunge la concluzia ca investitia va fi rentabila.
Facebook, ale carei actiuni s-au depreciat cu 19% de la oferta publica initiala de pe 18 mai, obtine peste 80% din venituri din publicitatea adresata membrilor care acceseaza site-ul de socializare.