Mark Hall, in varsta de 49 de ani, are 20 de ani de experienta in industria auto.
Anterior, el a fost sef al departamentului de planificare produs si marketing al Lexus Europe si a detinut diverse pozitii in departamentele de vanzari si marketing ale Toyota la nivel european si in Marea Britanie.
Pana in 2010, marca a mentinut ascensiunea inceputa in 2009, cu o crestere a volumului de vanzari pentru primele opt luni ale acestui an de 5,6%, in ciuda faptului ca piata a scazut cu 3%.
Cota de piata a companiei este in prezent de 2,6%, iar reprezentantii Hyundai se asteapta sa ajunga la finele anului la 2,75%.
In scopul consolidarii pozitiei Hyundai ca producator de top in Europa, Mark Hall si echipa sa vor implementa un program puternic de lansare a produselor. Acesta este initiat prin introducerea a patru noi modele pentru Europa in cadrul Salonului Auto de la Paris, editia 2010 – inclusiv un noul autovehicul MPV din segmentul B, ix20.
Alte opt modele si variante noi vor fi lansate incepand din 2011, cateva dintre acestea permitand Hyundai sa intre pe noi segmente de piata.