Adrian Dinu (foto),
director general S.A.S Grup, a precizat ca firma a tras anul trecut
aproape 800 de companii-clienti noi, astfel incat numarul acestora a
urcat de la peste 1.000 la finele lui 2012 la peste 1.800 la
sfarsitul lui 2013.
„In ceea ce
priveste profitul de anul trecut, acesta se explica atat prin avansul
general a businessului, cat si prin cresterea vanzarilor serviciilor
noastre cu valoarea adaugata mai mare, respectiv a modulelor software
optionale de supraveghere si management al flotelor, in plus fata de
licenta standard”, a aratat Adrian Dinu.
Anul trecut, SAS
Grup a vandut cca 4.500 de echipamente de supraveghere prin GPS, la
care s-au adaugat licente standard de utilizare a softurilor, module
software optionale etc. In acelasi timp insa, compania a si anulat o
serie de contracte, ca urmare a faptului ca unii clienti nu si-au
achitat facturile sau au intrat in insolventa.
„Piata
locala a evoluat in 2013
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-it-c/piata-solutiilor-de-monitorizare-prin-gps-va-creste-anual-cu-20-88812/]sub
asteptarile noastre[/url] ca si numar de echipamente de monitorizare
prin GPS active la nivel national: estimarea noastra initiala era ca
se va ajunge la circa 100.000 de echipamente pana la sfarsitul anului
trecut, dar nu cred ca s-au depasit 90.000
echipamente GPS. Dintre acestea, peste
22.000 de echipamente active de monitorizare prin GPS sunt de la SAS
Grup, asa incat, ca si cota de piata, ne mentinem la aproximativ 25%.
Obiectivele pe anul 2014 vizeaza constanta in acest sens si
continuarea investitiilor in proiectele de cercetare-dezvoltare”,
a precizat Adrian Dinu.
La sfarsitul lui
2012, SAS Grup a introdus pe hartile digitale (din aplicatia sa de
monitorizare) numerele de case ale strazilor din peste 1.000 de
localitati din Romania, precum si bornele de kilometraj de pe
autostrazi, drumuri europene si nationale, optiunea intrand in forta
in folosinta in anul 2013.
Tot anul trecut, SAS
Grup a lansat o aplicatie pentru determinarea stilului de condus al
soferilor, menita sa arate managerilor care dintre angajati conduc
agresiv, crescand astfel costurile cu combustibilii, uzura masinii si
incalcand regulile de circulatie.
Dezvoltarea aplicatiei a
inceput in 2012 si a durat 1 an.