Odata cu lansarea noului model, dar si a noului logo Dacia, compania isi schimba si strategia de marketing, au declarat acestia. Ca parte a noii strategii, in reclamele Dacia vor fi prezenti ca personaje mai multi tineri si mai multe femei.
Noul logo Dacia, care are o „forma rontunjita, mai feminina, dar si materialul din care este fabricat, preponderent otel”, sunt factorii care, conform oficialilor Dacia, vor atrage un segment de consumatori noi, si anume femeile si tinerii.
Lucrul pentru noul logo Dacia a inceput acum un an si a fost realizat de echipa companiei din Paris, si nu de agentia de publicitate Grapefruit, cu care Dacia colaboreaza in prezent.
Noul logo Dacia va fi implementat din vara acestui an, odata cu inceputul comercializarii marcii Sandero pe piata romaneasca.
„In luna iunie vor fi facute publice preturile pentru marca Sandero”, a declarat Liviu Ion, director executiv de comunicare al companiei.
Prin Sandero, compania doreste sa isi redefineasca valorile, Dacia fiind pozitionata ca „generoasa si ingenioasa”, iar marca „sa fie recunoscuta la nivel international, dar si local, ca fiind accesibila ca pret, spatioasa, si sa ofere produse atractive la preturi mici”, dupa cum au mai spus oficialii companiei.
Dacia Sandero preia motorizarile pe benzina, 1.4l 75 CP si 1.6l 90 CP, iar pe motorina 1.5 dCi 70 CP si 1.5 dCi 85 CP. Motorul 1.5 dCi este disponibil atat in versiunea de 70 CP, cat si in versiunea mai dinamica, de 85 CP.
In 2003, Dacia a vandut circa 69.000 de unitati, iar in 2007 a vandut circa 230.000. De asemenea 56% din vanzarile companiei au fost realizate extern, in tari ca Franta unde s-au vandut 30.000 de unitati in 2007, sau in Germania unde s-au vandut circa 17.000 de unitati Logan MCV.
Vanzarile Dacia au inregistrat o crestere de 17,2% in 2007 fata de 2006.
Dacia este disponibila pe 51 de piete, in luna martie isi va face intrarea pe piata din Portugalia, iar in Suedia, Danemarca si Finlanda, pana la sfarsitul lui 2008.