Estimarea se bazeaza in principal pe faptul ca in 2012 compania va continua sa deruleze anumite proiecte cu o parte din clientii actuali.
„In plus, proiectele combinate cu instrumentele de dezvoltare personala, consultanta si coaching-ul vor fi cu siguranta cerute mai ales pentru ca este vizibila nevoia de a adresa diverse provocari nu numai la nivel managerial (cum s-a intamplat in 2010) ci si programe adresate unui grup mai larg de angajati”, a declarat Luminita Talnaru, training manager in cadrul Achieve Global.
Ea a spus ca pentru 2012 asteptarile fata de piata de profil sunt puternic influentate de turbulentele din zona euro, „care vor genera probabil o oarecare instabilitate economica ,ceea ce se poate traduce in final intr-o restringere a investitiilor in dezvoltarea organizatiilor din Romania”.
„Stim cu totii ca exista acest reflex de a „ajusta” bugetele in zona de formare profesionala. Cu toatea cestea,nevoia de echipe care sa functionezemai ales in situatii critice va exista si in consecinta, sip roiectele de dezvoltare a resurselor umane”, a explicat Luminita Talnaru.
Cum a fost anul 2011? „Lucrurile s-au mai asezat in sensul in care multe companii – dupa anii de „inghet” si tergiversari din 2009 si 2010- si-au creionat noua directie a business-ului si au demarat proiecte care sa-i diferentieze fata de propria competitie. Un an in care au aparut probleme legate de companiile mama si care au afectat operatiunile locale. Toate acestea au facut ca, pentru noi, business-ul sa aiba o oarecare constanta in privinta proiectelor implementate, finalul de an fiind chiar cel mai aglomerat din istoria noastra”, a spus Luminata Talnaru.
Anul trecut, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 1,25 milioane de euro, air in 2010 business-ul s-a situat la 1,1 milioane de euro.
Ca si directii de actiune pentru nou an, Achieve Global se va axa atat pe extinderea portofoliului de clienti, cat si pe fidelizarea celor existenti prin adaugare de valoare in filozofia de customer intimacy (cunoasterea in profunzime a provocarilor si obiectivelor organizatiilor client in evolutia lor, personalizarea solutiilor pentru a raspunde optim nevoilor identificate, facilitarea unor experiente memorabile pozitive tuturor stakeholder-ilor).
De asemenea, compania se va concentra si pe crestearea implicarii in Romania in proiecte care vizeaza sprijinirea stakeholderilor in invatare (studenti, profesori, parinti etc).
Printre principalii concurenti ai Codecs pe piata locala se numara
Ascendis, Codecs (estimeaza dublarea cifrei de afaceri in 2012), Trend Consult Romania (estimeaza o crestere de
20% a business-ului in 2012) si TMI Romania.