Corina Gonteanu are peste 12 ani de
experienta, timp in care a gestionat comunicarea si marketingul unor
organizatii printre care Fundatia pentru o Societate Deschisa
(Fundatia Soros) si Cinema City Romania.
Noul manager de marketing si comunicare
al Manpower este licentiat al Universitatii Americane din Bulgaria
(AUBG) cu dubla specializare in jurnalism si comunicare in masa si
relatii publice internationale si detine diploma de Master of
Business Administration, cu specializare in marketing, conferita de
Central European University (CEU) Business School.
Mandatul Corinei
Gonteanu este sa continue si sa extinda comunicarea principiilor si
valorilor ManpowerGroup si sa sprijine compania in dezvoltarea sa pe
piata angajarii fortei de munca.
ManpowerGroup Romania este specializata
in: recrutare permanenta si pe baza de contract, evaluare si
selectie, munca temporara, payroll, gestiune si administrare de
contracte, externalizare si consultanta in domeniul resurselor umane.
Manpower Professional, brand al ManpowerGroup,
ofera servicii de recrutare, munca temporara, selectie, externalizare
si consultanta la nivel de middle & top management si
specialisti.
In Romania, ManpowerGroup este prezent
din 2003, avand in prezent 14 agentii active in: Bucuresti,
Timisoara, Brasov, Cluj-Napoca, Craiova, Iasi, Ploiesti, Pitesti si
Sibiu.
ManpowerGroup Romania a inregistrat in
anul 2012 o cifra de afaceri de peste 37 milioane de euro, in
crestere cu 45% fata de anul anterior.