Dintre cele 250
de posturi scoase la concurs de CGS, cca 150 sunt in centrul de suport din
Sibiu, iar aproape 100 sunt in cel din Brasov, majoritatea joburilor fiind in
limbile romana sau engleza. Pozitiile disponibile in limbile engleza, franceza,
italiana, spaniola, germana sau olandeza sunt de Customer Care, Customer
Support sau Technical Support; acestora li se adauga posturile de Consultant
Relatii Clienti, in limba romana.
„CGS isi
extinde activitatea intrucat avem clienti noi si, in consecinta, ne implicam in
proiecte noi, pentru care avem nevoie de personal. Majoritatea joburilor scoase
la concurs sunt locuri de munca nou create si, in plus, desigur ca acoperim si
pozitiile ale caror ocupanti ori au promovat ori s-au orientat spre alte
domenii. Suntem astfel intr-un proces de recrutare accelerata”, a aratat
Vladimir Sterescu, country manager CGS in Romania.
CGS furnizeaza
companiilor solutii de outsourcing in 18 limbi straine: servicii de customer
care, suport tehnic, help desk, telesales, precum si alte servicii
externalizate de multe verticale de business. In Romania, activitatea CGS este
organizata in trei centre, respectiv in Bucuresti, Brasov si Sibiu.
Potrivit
companiei, selectia este riguroasa: in urma analizei CV-urilor primite la
departamentul de resurse umane al CGS sunt selectati candidatii pentru primul
interviu, care include teste de verificare a gradului de cunoastere a limbii
straine solicitate pentru fiecare pozitie, avand in vedere ca personalul
trebuie sa vorbeasca fluent limba postului pe care activeaza; pentru anumite
pozitii, primul interviu cuprinde si verificarea cunostintelor tehnice.
„Testarea
candidatilor este complexa intrucat ne dorim ca angajatii nostri sa aiba un
nivel foarte bun de cunoastere a limbilor straine, care – in functie de fiecare
job in parte- trebuie completat de alte cunostinte tehnice sau diferite aptitudini.
Criteriile noastre de selectie sunt intr-adevar foarte stricte, dar in Romania exista
forta de munca pregatita corespunzator: trebuie doar
a precizat Vladimir Sterescu.
Cei care sunt
selectati dupa prima etapa merg apoi in cea de-a doua, in care sunt evaluate
aptitudinile de comunicare cu clientii, capacitatea de a raspunde solicitarilor
primite de la acestia, abilitatile de negociere, cunostintele tehnice etc- de
la caz la caz, in functie de fiecare pozitie.
Dupa angajare,
CGS organizeaza sesiuni de training, in colaborare cu lideri de piata din
domenii precum IT si telecomunicatii, banking, online retail etc.
In Romania, CGS
are aproape 3.000 de angajati, peste 75% dintre acestia avand sub 25 de ani. Aproximativ
95% dintre angajatii CGS sunt absolventi sau studenti ai unor institutii de invatamant
superior, majoritatea vorbind
doua – trei – unii pana la cinci limbi straine. Conform uzantelor din industria
de profil, castigul salarial depinde in primul rand de limba in care fiecare
angajat isi desfasoara activitatea, precum si de ansamblul competentelor
solicitate (tehnice, de negociere etc), asa incat in primul an de activitate
veniturile totale lunare (salariu, tichete de masa, bonusuri etc) variaza in
general de la venitul mediu brut pe economie pana la peste 1.500 euro brut.
Fondata in New
York, SUA, in 1984, CGS Inc furnizeaza solutii tehnologice de afaceri, comert
electronic, consultanta, servicii de mesagerie, dezvoltare de aplicatii
software si servicii de training, deservind clienti din America de Nord,
Europa, Asia, Orientul Mijlociu si Africa.
Citeste si: Esti la inceput de drum? Top cele mai mari salarii din call center