Viitorul proprietar nu este stabilit deocamdata, iar asta pentru ca, in ciuda ofertei de cumparare facuta de producatorul de bere japonez Asahi, compania Coca-Cola are drept de preemptiune si poate veni cu o oferta egala sau mai buna pana in luna martie. In caz contrar, Cadbury va definitiva tranzactia cu Asahi pana in mai 2009.
„Vanzarea cu succes a Schweppes Australia este in linia deciziei Cadbury de a renunta la productia de bauturi. Compania se va concentra doar pe dezvoltarea portofoliului de ciocolata, guma si bomboane”, a declarat Todd Stitzer, directorul executiv al companiei britanice, citat de NewsIn.
In prima jumatate din 2008, Cadbury a renuntat si la divizia sa de bauturi din America de Nord, care s-a transformat in Dr Pepper Snapple Group si detine acum in portofoliu bauturile Dr. Pepper si Snapple, cunoscute mai ales americanilor.
Cadbury plc, compania britanica infiintata acum mai bine de 150 de ani, este unul dintre cei mai importanti producatori de dulciuri din lume, cu un portofoliu care include numeroase marci de ciocolata, guma si bomboane. Compania are si cel mai mare sistem de distributie dintre toti producatorii mondiali de dulciuri. Printre marcile detinute se numara Cadbury, Hollywood, Bubbaloo, Stimorol, Halls.