„Suntem singurul jucator mare din piata care ofera posibilitatea de a comanda mobila online”, a spus pentru DailyBusiness Mihaela Mihai, director de marketing.
La noul site elvila.ro au lucrat aproximativ 5 angajati ai Elvila, precum si o firma de web-design, proiectul durand circa 5 luni.
„Estimam ca noul design, precum si noile facilitati, vor creste traficul pe site cu cel putin 40%”, a spus Mihaela Mihai, director de marketing al companiei. Site-ul a inregistrat in luna august peste 14.000 de vizitatori unici, conform Trafic.ro.
Printre noutatile de pe site se evidentiaza aplicatia denumita Interactive Planner, aplicatie de amenajare a casei sau biroului cu produse de mobilier Elvila. Astfel, utilizatorul alege forma si dimensiunea camerei, alege mobilierul care ii place, editeaza o lista cu piesele de mobilier alese si primeste ulterior o estimare de pret.
Catalogul va fi lansat pe data de 5 septembrie si va include peste 500 de produse pentru colectia 2007-2008.
„Catalogul se va distribui in prima etapa prin reteaua proprie de magazine, prin intermediul standului expozitional Elvila de la targul international de mobila Bife si mai apoi prin firme de profil care vor realiza distributie nationala”, a spus Mihai, fara sa ofere alte detalii. Oficialii companiei nu au precizat ce pondere din investitia totala de 600.000 de euro a fost alocata catalogului, respectiv relansarii site-ului web.
Elvila a inregistrat anul trecut venituri de circa 175 mil. euro.
Printre concurentii companiei Elvila in Romania se afla Mobexpert si Ikea, acesta din urma lansand pe piata pe 20 august noul catalog de produse pentru 2007-2008, in care a investit 1,3 mil. euro.
Piata locala de mobila a crescut in prima jumatate a acestui an cu aproape 30%, pana la 566 milioane euro, comparativ cu 448 milioane euro in perioada similara din 2006, potrivit datelor furnizate de Asociatia Producatorilor de Mobila din Romania.