Totodata, agentia se va ocupa si de comunicarea brandului in zonele de media relations si business to business ce urmeaza a fi dezvoltate intr-o a doua etapa a procesului de acomodare locala a brandului.
Echipa implicata in castigarea licitatiei este coordonata de Raluca Negoita – business development director si formata din Raluca Mihaila – events manager, Manuela Zidaru – senior corporate executive si Anca Scarlat – PR executive.
Echipa de comunicare Hasbro este formata din: Bibi Vos-van Mil – PR & marketing events manager emerging markets EMEA si Sorina Manica – brand manager Hasbro Romania.
Portofoliul de clienti Lowe PR include companii precum Electrolux, Unilever, RBS – Royal Bank of Scotland, Orange, Johnson&Johnson, ECHO (Departamentului pentru ajutor umanitar a Comisiei Europene), Stem Health Unirea, Bayer, Burger King, Schneider Electric Romania, Crucea Rosie Romana, Asociatia „Centrul Roman pentru Copii Disparuti si Exploatati Sexual – FOCUS”, Lowe & Partners, Initiative, Brand Connection, HyperActive sau Medic One.
Lowe PR este membra a grupului de companii din care mai fac parte Lowe & Partners, Initiative, Brand Connection, HyperActive, Medic One si Scholz & Friends.
Reprezentanta Hasbro din Romania urmeaza se va deschida in aceasta luna. Astfel, compania va aduce pe piata o gama variata de jucarii, jocuri si produse cu licenta, pornind de la produse cu traditie la produse high-tech si digitale, sub nume puternice precum Transformers, Playskool, Tonka, Milton Bradley, Parker Brothers, Cranium si Wizards of the Coast.
In 2009, Hasbro a raportat o cifra de afaceri in valoare de 4,07 miliarde dolari.