Investitia in pozitionarea produsului pe piata autohtona se ridica la 2 mil. euro, in primii 3 ani, potrivit reprezentantilor companiei.
„Intentionam sa plasam produsul pe piata din Romania alaturi de brandurile mari existente deja. Astfel, ne-am propus ca in primul an al dezvoltarii sa aducem produsul in 15.000 de magazine la nivel national”, a declarat Francis Lamprea, general manager RC Cola International.
„Avantajul competitiv al RC Cola este faptul in Romania bautura are aceeasi calitate si acelasi gust ca in toate cele 60 de tari in care este prezenta la nivel mondial, la preturi cu 10-15% sub produsele Coke si Pepsi de pe piata din Romania”, a adaugat Lamprea.
RC Cola a pornit pe piata din Statele Unite din 1905. In prezent, in portofoliul companiei exista 9 branduri de bauturi racoritoare. RC acopera si zona de „diet”, „0 sugar”, iar printre cele mai cunoscute marci non-cola din portofoliul RC sunt Kick sau Upper10.
„In Romania ne vom concentra pentru inceput pe brandul RC Cola, urmand a ne dezvolta portofoliul si pe alte categorii de bauturi racoritoare”, a spus Francis Lamprea.
RC Cola va fi distribuita in Romania prin compania GoodBev, care isi propune sa pozitioneze pe piata din Romania branduri de food&beverages de succes la nivel international, necunoscute inca de consumatorul roman. Alte branduri dezvoltate in prezent in tara noastra de catre GoodBev sunt energizantul Boost Energy din Marea Britanie si Jaffa Juice.
Pe plan mondial, principalii concurenti ai Royal Crown Cola sunt Coca Cola si Pepsi Cola.