Noul produs a fost inclus in planul de afaceri initial, motiv pentru care lansarea de anul acesta nu a mai presupus investitii suplimentare in fabrica de imbuteliere.
Potrivit lui Mihai Croitoru, director general la Nicoltana, decizia de a intra pe piata cu apa Keia Baby a fost luata pe baza unor studii care arata ca aceasta apa este potrivita pentru consumul copiilor si sugarilor si ca ar fi un produs de nisa care nu este exploatat pe piata romaneasca.
Spre deosebire de unele marci straine de apa pentru copii care se distribuie prin intermediul farmaciilor, conducerea Nicoltana si-a propus sa se axeze in special pe distributia in marile retele de magazine, precum si in zona de retail traditional.
Din punct de vedere al acoperirii geografice, in afara de marile retele, colaborarea pe partea de distribuitori pentru cele doua marci ale companiei (Keia si Keia Baby) se face mai ales pentru zona de sud a tarii si mai putin pentru cea de nord.
„Noi vrem ca pana la inceputul verii, anul viitor, sa avem o acoperire geografica de 90% pe partea de distribuitori si sa abordam si restul retelelor nationale, pe partea de key accounts”, a spus Mihai Croitoru, citat de startups.ro.
In ceea ce priveste vanzarile, reprezentantul companiei estimeaza ca acestea vor fi de 15 milioane de litri in 2010, in total (apa Keia impreuna cu apa Keia Baby).
Nicoltana, compania care detine marca de apa Keia, este o firma romaneasca cu sediul in localitatea Cheia, judetul Prahova, cunoscuta in special pentru activitatea din domeniul turismului.
Firma opereaza trei unitati de cazare amplasate in Prahova si Constanta, cu un total de aproximativ 500 de locuri de cazare.