Olympus Dairy
Industry se asteapta ca in acest an sa treaca pe profit, la doi ani
dupa deschiderea fabricii de la Halchiu, Brasov.
De asemenea, pentru
acest an, compania vizeaza afaceri de 55 milioane de euro, in
crestere cu 20% fata de anul trecut.
Compania s-a lansat,
marti, pe segmentul de iaurturi bio. Produs la fabrica de la Halchiu,
judetul Brasov, Olympus Bio are in compozitie lapte care provine 100%
din agriculturi bio locale, de la animale hranite si crescute in
ferme bio. Produs se vinde in doua variante – cu 0% sau 3,5%
grasime.
Directorul general
al Olympus Romania, Ilias Pliatsikas, a spus ca iaurturile bio sunt
cu 30-40% mai scumpe decat cele conventionale. Noul produs va fi
comercializat doar pe piata interna.
“Lansarea Olympus
Bio urmeaza tendintele inregistrate in obiceiul de consum al
romanilor, care pun pret din ce in ce mai mult pe calitatea
produselor alimentare si pe originea materiilor prime. La nivel de
piata a produselor bio in Romania, estimam o crestere in volum a
acesteia de 10% de la an la an”, a declarat Ilias Pliatsikas.
Grupul Olympus, prezent in Romania din
1999, are sediul in Trikala, Grecia, si opereaza in 34 de state,
inclusiv pe piete precum SUA, Germania si Italia. Olympus detine
cinci fabrici, in Grecia, Bulgaria si Romania, care produc lactate si
sucuri naturale.
In
perioada 1999-2013, investitia totala a grupului Olympus in Romania
se ridica la 70 de milioane de euro.
Pe piata lactatelor
din Romania sunt prezente cateva iaurturi bio, dar sunt importate, precum Andechser sau iaurturile comercializate sub
brand propriu de Lidl si Mega Image.