Astfel, profitul net al companiei a scazut la 2,19 miliarde de dolari, de la 2,47 miliarde de dolari, cat a fost in aceeasi perioada a anului trecut.
Reprezentantii P&G au spus ca profitul a fost afectat de lansarea pe piata a mai multor produse noi in acest an.
Bob McDonald, directorul executiv al Procter & Gamble, este multumit de rezultatele companiei, fiind peste asteptarile initiale.
In T4 fiscal, vanzarile P&G au crescut cu 5%, pana la 18,93 miliarde de dolari. Veniturile de pe pietele emergente s-au majorat cu 12%, mai mult decat dublu fata de cresterile afisate pe pietele dezvoltate.
Oficialii Procter & Gamble au spus ca pentru intregul an fiscal 2011, se asteapta sa inregistreze o crestere a vanzarilor de 2-4%.
In Romania, Procter & Gamble este prezenta prin intermediul a 4 entitati juridice, care acopera activitati de la productie la activitati de marketing si distributie: Procter & Gamble Marketing Romania (coordoneaza activitatile de marketing pentru Romania si alte 7 piete din regiune), Procter & Gamble Distribution SRL (coordoneaza activitatile de distributie din Romania), Detergenti SA (productie de detergenti si inalbitori in Timisoara) si Procter & Gamble Materials Management (furnizarea de materii prime pentru Detergenti SA).