„O investitie de
150.000 euro
a fost necesara atat deschiderii de noi puncte de lucru, precum si pentru dezvoltarea infrastructurii de transport”, au declarat oficialii companiei
pentru DailyBusiness.ro.
“Asa cum ne
asteptam, liberalizarea pietei a dus nu numai la o crestere a
concurentei, dar si la organizarea unui numar destul de mare de
licitatii ale companiilor private pentru servicii postale. Procesul
de extindere a operatiunilor va determina angajarea a 180 de noi de
postasi, astfel ca echipa Total Post va creste cu aproximativ 20%”,
a declarat Dan Rosu, director de dezvoltare Total Post.
Total Post a
furnizat in 2012 servicii postale cu o valoare de peste 35 milioane
lei, reprezentand o triplare a cifrei de afaceri comparativ cu 2011,
cand a fost de 11 milioane lei. In acelasi timp, numarul clientilor
care folosesc reteaua Total Post a fost in crestere cu 60% fata de
2011, ajungand in 2012 la peste 200 de companii.
Printre clienti se
numara UPC, BCR, CEC Bank, UniCredit Tiriac Bank, Apa Nova Bucuresti
sau NextGen Communications.
In 2012, compania a
livrat 43 milioane scrisori, cu o crestere de peste patru ori fata de
2011 si se asteapta ca anul acesta sa ajunga la 55 milioane livrari.
Total Post a fost
fondata la sfarsitul anului 2009 si opereaza pe segmentul postei de
scrisori, oferind serviciile aferente acestui sector: expedieri
inregistrate si neinregistrate, servicii conexe traficului postal
(tipar, servicii financiare).
Pe piata locala de
curierat mai activeaza companii precum Fastius Curier, Fan Curier,
DPD, DHL, etc.