Mihaela Sandu are o
experienta profesionala de peste 15 ani, din care 12 ani in EY
Romania. Mihaela s-a alaturat echipei in anul 2001 ca junior, urmand
parcursul de senior, manager, senior manager si director executiv
pana in momentul preluarii noii pozitii.
Ea a fost implicata
de-a lungul timpului in proiecte importante de audit financiar
statutar, audit al situatiilor financiare intocmite in conformitate
cu Standardele Internationale de Raportare Financiara (IFRS), precum
si diverse raportari pregatite in conformitate cu alte standarde cum
ar fi: standarde de raportare financiara aplicabile in SUA (US GAAP),
Germania si Franta. De asemenea, Mihaela a fost implicata in proiecte
de due diligencesi consultanta financiara
si este specializata in servicii pentru industriile: tehnologie,
industria farmaceutica, auto, constructii, media, retail si produse
de larg consum.
Mihaela Sandu este membru al Asociatiei
Contabililor Autorizati (ACCA) din Marea Britanie si membru al
Camerei Auditorilor Financiari din Romania din 2005. De asemenea, ea
este implicata activ in procesul de recrutare si formare
profesionala, ca si in procesele de crestere a performantei. Ca lider
al echipei de Assurance Enablement in Romania, Mihaela are si
responsabilitati legate de diverse aspecte ale metodologiei de audit.
La nivel global, EY a anuntat 509 noi
parteneri, dintre care 131 femei. La nivel EMEIA (Europa, Orientul
Mijlociu, India si Africa), EY a numit 162 parteneri noi, dintre care
34 femei.
EY este una dintre
cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu
167.000 de angajati in 700 de birouri din 140 de tari si venituri de
aproximativ 24,4 miliarde de dolari in anul fiscal incheiat la 30
iunie 2012.
Cei peste 450
angajati din Romania si Republica Moldova furnizeaza servicii
integrate de audit, asistenta fiscala, asistenta in tranzactii si
servicii de asistenta in afaceri catre companii multinationale si
locale. Compania are birouri in Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara,
Iasi si Chisinau.
De la 1 iulie 2013,
Ernst & Young a devenit EY, logo-ul s-a schimbat pentru a
raspunde acestei modificari. Aceasta
redefinire a identitatii vizuale vine sa reflecte noua strategie a
companiei, Vision 2020.