- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Finante-Banci

Omniasig vrea sa atraga mai multi clienti IMM

21 Mar, 14:15 • adrian.mihaltianu
Omniasig Vienna Insurance Group lanseaza o asigurare pentru intreprinderile mici si mijloci (IMM-uri), care ofera protectie complexa business-urilor antreprenorilor romani.
Omniasig vrea sa atraga mai multi clienti IMM

Asigurarea Afaceri Mici si Mijlocii
ofera protectie pentru cladiri si continut, pierderi din exploatare
rezultate din intreruperea activitatii, accidente ale angajatilor,
raspundere civila fata de terti, raspunderea chiriasului fata de
proprietar (in cazul in care firma isi desfasoara activitatea in
locatii inchiriate).

Produsul se adreseaza firmelor din
domeniul comertului, hotelurilor, pensiunilor, restaurantelor,
centrelor sportive si de fitness, agentiilor de turism, agentiilor
imobiliare, farmaciilor, altor societati de prestari servicii s.a.

Cu aceasta asigurare, clientii isi aleg
tipul de protectie dorit si gradul de complexitate, in functie de
specificul afacerii si de necesitatile lor.

La pachetul de baza se pot adauga si
asigurarea bunurilor in incinte frigorifice, asigurarea bunurilor
casabile (geamuri, oglinzi, panouri publicitare, lampi electrice,
ceramica) etc.

Firmele mici si
mijlocii reprezinta peste 99% din totalul companiilor din economie.
Multe dintre acestea au dezvoltat afaceri stabile prin munca si
eforturi consistente si ar fi de neconceput ca evenimente neprevazute
sa afecteze bunul mers al acestora”, a declarat Mihai Tecau,
presedinte Directorat Omniasig Vienna Insurance Group.

Ne-am propus
cresterea portofoliului pe segmentul IMM, de aceea am creat acest
produs dedicat, imbunatatind un produs din trecut”, a mai spus
Tecau.

Omniasig VIG este
una dintre cele mai mari companii de asigurari de pe piata locala,
avand un capital social de
386.545.383 lei
si un portofoliu de peste 100 produse. Reteaua teritoriala cuprinde
aproximativ 180 unitati.

Compania a
inregistrat in 2012 prime brute subscrise in valoare de 1,03 miliarde
de lei, in scadere cu 14,6% fata de 2011.