Multi dintre acestia petrec mai bine de 24 de ore pe trotuarele din fata magazinelor Apple, „inarmati” cu umbrelute, sezlonguri si paturi, intr-o atmosfera de picnic.
Unii s-au invoit de la scoala, altii si-au luat liber de la munca, iar altii chiar au zburat spre alte tari pentru a „pacali” timpul si a-si cumpara un iPad intr-un alt fus orar.
Un canadian de origine asiatica a fost primul om din lume care s-a asezat la o coada pentru lansarea iPad 2, in Sidney. Acesta a venit in fata magazinului Apple direct din aeroport si a petrecut acolo 53 de ore.
Canadianul a participat deja si la cozile pentru lansarea versiunilor precedente de iPhone si iPad, si spune ca se simte minunat si se bucura ca poate intalni cu acest prilej oameni din toata lumea, potrivit AFP.
Doi elevi australian si-au luat o zi libera de la scoala si vor petrece la randul lor noaptea in fata magazinului Apple.
Ei spun ca aceasta este a patra lansare Apple la care participa.
Primul londonez care s-a asezat la coada pentru lansarea tabletei este un bancher de 32 de ani, care in acest an a reusit sa nu mai lase pe nimeni sa fie in fata lui. La lansarea primei versiuni a iPad, londonezul a reusit sa fie abia a patra persoana care s-a asezat la coada.
El lauda atmosfera minunata de la aceste cozi si si-a luat liber de la serviciu pentru a fi acolo cu 33 de ore inainte de lansare.
iPad2 s-a lansat in Statele Unite pe 11 martie si a vandut de atunci mai bine de 15 milioane de unitati.
[dbvideo=621]
[dbvideo=620]
Trendul cozilor la lansari de gadgeturi prinde teren si in Romania
In noaptea dintre 12 si 13 noiembrie 2008, peste 1.000 de romani s-au inghesuit in fata magazinului Diverta Magheru din Bucuresti pentru lansarea add-on-ului „Wrath of the Lich King” al jocului „World of Warcraft”.
In acelasi an, in 22 august, in jur de o suta de oameni s-au strans in fata Orange Concept Store pentru lansarea primei variante de iPhone.
Spre deosebire de cozile pentru lansarea produselor IT, care sunt folosite de participanti ca prilej de distractie si chiar de petrecere a vacantei, cele pentru promotiile la alimente si imbracaminte sunt mai ceva mai neplacute pentru participanti.