„Dorim sa atragem 5.000 de clienti pentru acest card intr-un an de la lansare”, spun oficialii Altex.
„Cu totii stim ca, in plina criza economica, vanzarile au scazut, iar cele prin credit au fost si ele afectate. In prezent, Altex genereaza circa 7-8% din vanzari prin credit, dar prin lansarea acestor noi carduri estimam ca intr-un an ponderea va creste la 10%”, a spus Cristian Moanta (foto), director de marketing al celui mai mare retailer IT, electronice si electrocasnice de pe piata autohtona.
Acesta considera ca atragerea a 5.000 de clienti pentru carduri este „un scop ambitios, dar nu imposibil de realizat”.
Cardurile de credit pot fi alimentate cu maxim 20.000 lei, suma care poate fi utilizata oriunde este prezenta sigla MasterCard, pentru plati in Romania dar si in afara tarii. Dobanda lunara este de 1,91%. Pe toata durata rambursarii sumelor utilizate, la cerere, clientilor li se acopera anumite riscuri, cum este somajul, decesul, invaliditatea si incapacitatea temporara de munca.
Oficialii Altex nu au oferit informatii privind veniturile generate in primul trimestru al anului, subliniind insa ca dupa inceperea zvonurilor privind reducerile salariale sau cresterea TVA-ului, vanzarile s-au redus. „Trimestrul 2 va fi mai slab decat primul. In mod traditional este putin mai slab, acum insa poate va fi mai rau”, spune Moanta.
Retailer-ul electro IT Altex este liderul pietei de profil locale, operand 51 de magazine sub brandul Altex si 15 magazine Media Galaxy, cu o suprafata totala de 87.000 mp si afaceri de 180 milioane euro anul trecut.