Conform Digital Cable Systems, Internetul reprezinta motorul de crestere al industriei telecom si, implicit, al companiei, dupa ce, potrivit estimarilor, gradul mediu de penetrare al acestui serviciu a depasit 60% in mediul urban mare.
Odata cu lansarea serviciului de telefonie fixa pentru segmentul rezidential, DCS doreste sa atraga o parte importanta a clientilor care utilizeaza deja serviciile de Internet oferite de companie, procentul mediu estimat al abonatilor de cablu si Internet care vor opta pentru triple-play fiind de cel putin 30% in primul an, in functie de zona.
DCS mizeaza in acest an pe o crestere de cel putin 10% a cifrei de afaceri, compania anuntand recent ca in primele sase luni ale anului a atras 10.000 clienti rezidentiali pentru serviciile Akta de Internet si 200 de clienti-companii pentru serviciile Dial Telecom de date si telefonie fixa.
DCS detine pe piata locala brandurile Akta, dedicat utilizatorilor individuali, si Dial Telecom, dedicat companiilor. Dial Telecom este prezenta pe piata de telecomunicatii din Romania incepand cu anul 2001, ca subsidiara a Dial Telecom Cehia, fiind apoi preluata, in 2007, de grupul Digital Cable Systems.