Aplicatia poate fi
descarcata gratuit din Google Play si App Store, fiind astfel
disponibila pentru telefoanele cu Adroid si iOS. Agentia Ceva Design
s-a ocupat de dezvoltare si implementare la nivel de grafica si
programare.
Printr-o simpla
navigare in aplicatie, clientii farmaciilor Dona pot verifica daca un
anumit produs se gaseste in stoc, putand fi totodata indrumati spre
cea mai apropiata farmacie. Prin intermediul acestei aplicatii,
clientii vor putea telefona direct unei anumite farmacii, vor putea
utiliza cardul de fidelitate folosind direct smartphone-ul sau pot
afla informatii despre promotii si partenerii Dona.
“Aplicatia are
rolul de a imbunatati interactiunea clientului cu farmacia. Este usor
de utilizat si informatiile sunt foarte utile, mai ales pentru
pacientii care au nevoie de anumite medicamente putin mai greu de
gasit in farmacii sau de produse in regim de urgenta. Daca luam in
considerare succesul inregistrat pana acum, ne asteptam ca aceasta
aplicatie sa atinga peste 10.000 de descarcari in urmatoarele luni.
Vom continua sa o dezvoltam si sa investim noi resurse in functie de
feed-back-ul primit de la clientii nostri”, a declarat Ana Maria
Petculescu, director de marketing Farmaciile Dona.
Avand capital integral romanesc,
farmaciile Dona activeaza de peste 20 de ani pe piata locala. Compania are peste
1.500 de angajati si numara peste 220 de farmacii.
Reteaua Farmaciile Dona a trecut pe pierderi anul trecut, de 1,7 milioane lei (383.000 euro), de la un profit net de 6,8 milioane lei in 2011. Mai multe detalii despre rezultatele principalilor jucatori pe piata farma in 2012 cititi aici.