- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Google vrea sa introduca „plata pe privit” in publicitate

20 Aug, 07:05 • Redactia DailyBusiness
Un brevet eliberat de USPTO (Autoritatea Statelor Unite pentru Patente) arata ca Google ar putea folosi o noua functionalitate pentru ochelarii Glass, care va calcula de cate ori un utilizator s-a uitat la o reclama, informeaza presa internationala.
Google vrea sa introduca plata pe privit in publicitate


Noul patent ar putea introduce un nou standard in publicitate. Daca pe internet exista plata la fiecare click dat pe o reclama, Google va introduce pay per gaze (plata pe privit) in publicitate, scrie Economica.net.

Google se asteapta ca tehnologia ce va
permite mijlocul de taxare “pay per gaze” sa fie un mijloc foarte bun de masurarea
audientelor publicitare, iar utilizatorii au posibilitatea sa elimine datele cu
caracter personal inainte de a folosi aceasta functionalitate.

Compania Google Inc a depus pe 8 iulie si
la Oficiul de Stat pentru  Inventii si Marci (OSIM) din Romania o cerere
de inregistrare a marcii Glass.

Ochelarii au o rezolutie de 640 x 360 de
pixeli, o memorie RAM de 682 de MB, un procesor dual-core de 1.2 Ghz, memorie
interna de 16 GB, camera de 5 megapixeli si modul WiFi.

Urmărește Daily Business pe Google News