Noul produs va permite telespectatorilor sa priveasca o serie dinamica de TV widgets (mici aplicatii care vin in completarea programelor TV si care sunt bazate pe Internet – n.r.).
Widget-urile vor aparea in coltul ecranului TV si vor functiona asemanator unui tablou in tablou, functie intalnita la televizoarele avansate. Aceste mici ferestre permit telespectatorului sa vizioneze continut video, sa urmareasca actiunile bursiere sau cele ale echipelor sportive preferate, sa interactioneze cu prietenii sau sa urmareasca stiri si informatii, prin simpla butonare a telecomandei televizorului, scrie Reuters.
De asemenea, TV Widget-urile pot fi personalizate, fiindca se vor baza pe servicii Internet populare, cum ar fi Yahoo! Finance, Yahoo! Sports, Blockbuster si eBay, pe care telespectatorii si le-au personalizat deja pentru a le folosi in viata de zi cu zi. Serviciul va rula cu ajutorul unor cipuri produse de Intel.
„Televizorul va schimba fundamental modul in care discutam despre Internet, in care ni-l imaginam sau il folosim. Nu mai este o simpla experienta pasiva, cu exceptia cazului in care telespectatorul alege acest lucru”, a declarat Eric Kim, Intel Senior Vice President.