- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

LG spera sa-si creasca cota pe piata televizoarelor cu ajutorul modelelor noi

16 Feb, 11:22 • Redactia DailyBusiness
LG Electronics, al doilea cel mai mare producator de televizoare LCD, intentioneaza ca in 2011 sa-si creasca cota pe piata de profil la peste 16%, prin introducerea unor modele noi, si sa micsoreze astfel avansul liderului Samsung Electronics pana la 3 puncte procentuale, relateaza Bloomberg.
LG spera sa-si creasca cota pe piata televizoarelor cu ajutorul modelelor noi

Anul trecut, producatorul sud-coreean a atras o cota de piata de 12%.

In 2011, LG spera sa vanda 40 milioane de LCD-uri, in timp ce Samsung vizeaza un target de 45 milioane de unitati.

In septembrie anul trecut, Samsung avea o cota de 18% pe piata globala a televizoarelor, potrivit sursei mentionate.

LG a lansat miercuri un televizor 3D bazat pe o noua tehnologie, care formeaza imaginile 3D prin transmiterea simultana a informatiei vizuala catre ambii ochi, spre deosebire de Samsung care transmite semnalele pe rand.

Urmărește Daily Business pe Google News