Oficialii Microsoft nu au spus cu exactitate cat vor cheltui pentru promovarea smartphone-ului, insa analistii in telecomunicatii spun ca aceasta suma va depasi 400 mil. dolari.
Desi pare o suma uriasa, de fapt bugetul ar fi similar cu cel vehiculat in lansarile unor alte produse ale companiei. Reuters face o trecere in revista ale acestor lansari.
Windows XP– Microsoft si Intel au cheltuit 500 mil. dolari pentru lansarea sistemului in octombrie 2001. Producatorii de computere si retailerii au mai cheltuit si ei inca 500 mil. dolari.
Xbox– Bugetul a fost din nou de 500 mil. dolari.
Windows Vista: USA Today and AdvertisingAge au raportat ca Microsoft a cheltuit 500 mil. dolari pentru lansarea oficiala a Vista din 2007.
Bing: AdAge a scris ca marketing-ul pentru primul motor de cautare al Microsoft, care a fost lansat in iunie 2009, a costat intre 80 si 100 mil. dolari.
Windows 7: Estimarile arata ca valoarea promovarii sistemului ar fi deposit 1 mld. dolari.
Office 2010: 80 mil. dolari, 70% din buget fiind dedicate online-ului.