„Mergem la actionari si cerem din ce in ce mai multi
bani pentru investitii in retea”, a declarat acesta, adaugand ca piata
este una dominata de cifre.
Totodata, conceptul de loialitate al clientilor pentru un
operator a disparut complet.
Seful Romtelecom spune ca jucatorii din online exploateaza
retelele de telecom in timp ce investitiile sunt realizate doar de operatori,
iar „la sfarsitul zilei, ne temem ca vom ajunge doar niste operatori de
tevi”.
Pentru a contracara acest fenomen, seful Romtelecom spune ca
compania sa se concentreaza pe dezvoltarea de noi produse si servicii si sa
inteleaga nevoile consumatorilor.
Un mesaj similar cu cel al sefului Romtelecom avea, cu
cateva luni in urma, si Marian Velicu, la vremea aceea senior director in
cadrul Vodafone Romania.
Acesta declara
ca este necesara o dezbatere despre un nou model economic in industria
comunicatiilor, in care o parte din investitiile operatorilor sa fie sustinute
si de furnizorii de content.