- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Sony ar putea rata tinta de vanzari pe segmentul televizoarelor, in anul fiscal 2010-2011

20 Dec, 10:32 • Redactia DailyBusiness
Sony, al treilea cel mai mare producator de televizoare din lume, si-ar putea rata obiectivul de a vinde 25 de milioane de televizoare in acest an fiscal, a declarat vicepresedintele companiei Hiroshi Yoshioka, citat de Bloomberg.
Sony ar putea rata tinta de vanzari pe segmentul televizoarelor, in anul fiscal 2010-2011

Productorul televizoarelor Bravia ar putea constata la finalul acestui an fiscal, care se incheie pe 31 martie 2011, ca a ratat „cu foarte putin” obiectivul de vanzari, a declarat Yoshioka, fara a da alte detalii.

Vanzarile de electronice ale Sony sunt la acelasi nivel cu cele de anul trecut in tarile dezvoltate si in crestere in tarile emergente.

Vanzarile globale de LCD-uri ar putea creste mai putin decat s-a estimat initial, cu doar 24% anul acesta, pana la 180 de milioane de unitati, fata de 29% cat era prevazut anterior, potrivit unui raport al Merrill Lynch din octombrie.

Urmărește Daily Business pe Google News