Astfel, in comparatie cu primele trei luni ale anului 2010, UPC Romania a pierdut circa 103.100 de clienti.
Pe segmentul televiziunii analogice compania a raportat un total de 599.700 de clienti, in scadere cu circa 24% fata de primul trimestru al anului anterior, iar divizia serviciilor de Internet a inregistrat 256.200 de abonati, cu 5,6% mai putini.
Pe segmentul de telefonia baza de clienti s-a micsorat cu 5% pana la 144.800 de abonati.
Cresteri s-au raportat pe segmentul televiziunii digitale (+23%) unde portofoliul a totalizat la 304.500 de clienti si pe cel al televiziunii prin satelit-DTH (+28%) unde baza a insumat 235.000 de clienti.
In comparatie cu ultimul trimestru din 2010, numarul de clienti al televiziunii digitale a crescut cu 7%, cel al televiziunii prin satelit s-a majorat cu 4%, cel al diviziei de telefonie cu 3% si cel al serviciilor de Internet cu 0,4%.
In primul trimestru, compania Liberty Global, detinatoarea operatorului de cablu UPC Romania, a inregistrat un profit net de 342 milioane de dolari, in scadere de la 736,6 milioane de dolari cat a anuntat in primele trei luni ale anului anterior.
Veniturile au crescut cu 12% in intervalul ianuarie-martie 2011, pana la 2,43 milioane de dolari, in timp ce profitul operational a urcat cu 90% la 578 milioane de dolari.