Astfel, vechiul slogan, „Traieste fiecare clipa”, a fost inlocuit de „Power to you”.
„Noua identitate a brandului Vodafone este un pas inainte in evolutia business-ului nostru si a culturii noastre organizationale”, a declarat Liliana Solomon, CEO Vodafone Romania.
Ea a aratat ca prin dezvoltarea serviciilor de acces la Internet si email de pe telefonul mobil, acestea sunt disponibile oricarui consumator.
„Incepand de astazi (joi – n.r), lansam noi servicii care ofera o calitate superioara de utilizare a Internetului, de acces la email sau la comunitatile sociale online preferate – precum facebook, twitter, hi5 – direct pe telefonul mobil”, au spus reprezentantii companiei.
Liliana Solomon a precizat ca nevoia de acces la Internet si email de pe telefonul mobil a crescut considerabil.
Operatorul telecom a creat un nou serviciu, „Vodafone Internet pe mobil”, care integreaza browser-ul Opera Mini si este disponibil pe un portofoliu extins de telefoane.
„Acum, clientii nostri, atat abonatii, cat si utilizatorii cartelei Vodafone, pot sa intre in conturile lor de Yahoo, Gmail sau Hotmail la fel de usor ca si de pe computer, oriunde si oricand, pentru numai 1,99 euro pe luna”, a spus Karsten Wildberger, chief commercial officer consumer unit Vodafone Romania.
Pachetul „Vodafone Email pe mobil” ofera 25 MB trafic inclus pentru acces la email si Internet, precum si trafic nelimitat in portalul Vodafone live, la tariful de 1,99 euro pe luna, TVA inclus.
In acelasi timp, Vodafone a lansat o noua versiune a ghidului interactiv al Serviciului de Relatii cu Clientii. Structura meniului este mai simpla, iar categoriile disponibile au fost organizate in functie de frecventa cu care sunt solicitate de catre clienti.
Vodafone Romania, divizie a Vodafone Group Plc., avea 9,53 milioane de clienti, la finele lui iunie 2009.