Potrivit noilor reguli Financial Fair Play, cluburile de fotbal care participa la competitii europene trebuie sa isi echilibreze balanta contabila cel putin o data la trei ani.
Anul trecut, Manchester City a inregistrat pierderi de 121 milioane de lire sterline (139 mil. euro).
Astfel, conducerea clubului spera sa obtina cateva milioane de lire sterline in urma redenumirii stadionului dupa viitorul sponsor, la fel cum a procedat si clubul Arsenal care si-a „botezat” stadionul „Emirates Stadium” dupa compania aeriana Emirates Airline.
Contractul dintre Arsenal si Emirates, incheiat in 2006, este valabil pana in 2012 si i-a adus clubului londonez circa 100 milioane de lire sterline (115 mil. euro), potrivit sursei mentionate.
Manchester City s-a mutat in actualul stadion din Eastlands in 2003, prin semnarea unui contract de inchiriere pe 250 de ani, care obliga clubul sa plateasca consiliului local o rata fixa, indiferent de gradul de ocupare din timpul meciurilor.
In ceea ce priveste noul sponsor al Manchester City, in prezent nu exita informatii oficiale despre semnarea unui contract. Cu toate acestea, operatorul aerian Etihad Airways, al carui nume apare pe tricourile jucatorilor, este un posibil candidat.