- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Lifestyle

Meli Melo Paris a investit 100.000 euro in primul sau magazin din Bulgaria

15 Apr, 11:57 • karina.popescu
Meli Melo Paris, unul dintre principalii retaileri locali de bijuterii si accesorii fashion, a inaugurat primul magazin din Bulgaria, in Sofia, in urma unei investitii de 100.000 de euro, vizand expansiunea si pe alte piete europene. 
Meli Melo Paris a investit 100.000 euro in primul sau magazin din Bulgaria


Potrivit conducerii
Meli Melo Paris, decizia extinderii pe piata din Bulgaria a fost
luata deoarece s-a observat ca obiceiurile de consum sunt similare
celor din Romania, iar bulgarii sunt atrasi de magazinele de
accesorii. Aceasta nu este insa prima iesire a Meli Melo Paris pe o
alta piata, in 2007 fiind inaugurat primul dintre cele doua magazine
din Chisinau, Repulica Moldova.

Magazinul din
Bulgaria a fost deschis la finele lunii martie si are o suprafata de
50 de metri patrati, fiind amplasat in Mall of Sofia.

Investitia in noua
locatie a fost de 100.000 de euro, suma ce include si stocul initial
de marfa, urmand a fi amortizata in primul an de functionare.

Conform
reprezentantilor companiei, primul magazin din Bulgaria va atrage
aproximativ 3.000 de clienti pe luna, urmand ca in primul an de la
inaugurare sa realizeze o cifra de afaceri de 350.000 de euro.

Pe termen mediu,
compania are in vedere deschiderea unei a doua locatii in aceasta
tara, tot in centre comerciale de mare anvergura.

Pentru anul in curs,
Meli Melo Paris are in plan si inaugurarea primului magazin in Rusia
– Moscova. Decizia de extindere pe aceasta piata a venit datorita
puterii mari de cumparare din aceasta tara, dar si a deschiderii
locuitorilor catre branduri de bijuterii si accesorii de moda. Pe
termen mediu, compania vizeaza inaugurarea a 3 magazine pe aceasta
piata.

In acelasi timp,
Polonia si Ucraina se afla pe lista de potentiale locatii pentru
magazine in urmatorii 3 – 5 ani.

In ceea ce priveste extinderea pe piata
din Romania, compania vizeaza pentru acest an inaugurarea a trei noi
magazine, atat in Bucuresti, cat si in tara.

Meli Melo Paris este
o companie infiintata in 1998, cu actionariat majoritar francez,
fiind cel mai mare retailer de magazine cu bijuterii fantezie si
accesorii de moda din Romania, detinand un total de 41 de magazine in
tara si peste hotare.

Anul trecut, retailerul a inregistrat o cifra de afaceri de peste 8,25 milioane de euro, in crestere cu circa 10% fata de 2011.

Printre competitorii Meli Melo pe piata locala se afla si magazinele Accessorize.