Parfumul a fost realizat in colaborare cu specialistul Roja Dove, care lucreaza pentru Harrods, unde va fi vandut, incepand de luni, la pretul de 70 de euro pentru o sticluta de 50 ml, relateaza Mediafax.
Doua postere parfumate vor fi amplasate in statia de autobuz situata vizavi de celebrul magazin.
Parfumul, a carui sticla doreste sa ilustreze „conceptul de divertisment”, este descris ca fiind o combinatie intre stilul lui Sarah Jessica Parker, carisma Sophiei Loren, indrazneala lui Beyonce Knowles si farmecul prietenos al lui Cheryl Cole.
Un purtator de cuvant al News International a descris Buzz ca fiind format din note proaspete de citrice si bergamota, imbinate cu iasomie si ylang ylang, cu o baza de vanilie si santal.
„Colaborarea cu The Sun a fost un pas neobisnuit pentru mine. In cariera mea am creat parfumuri individuale pentru clienti, dar am fost foarte surprins cand mi s-a cerut sa creez un parfum pentru un ziar„, a declarat parfumierul Roja Dove.