Cea de-a treia editie a targului reuneste circa 28 de expozanti, care prezinta atat ambarcatiuni, skijet-uri, barci gonflabile si motoare, cat si servicii (asigurari, intretinere si revizii, consultanta), imbracaminte speciala sau accesorii (veste de salvare, sisteme de navigatie).
[gallery:268]
Potrivit lui Ionut Tudose, organizatorul targului, in urmatorii ani piata de profil va evolua pe segmentul barcilor cu lungime intre 5 si 8 metri, ceea ce explica, pe de o parte, oferta expozantilor din acest an.
„Nu mai sunt expuse ambarcatiuni atat de mari. Dealerii pentru astfel de barci exista, dar nu au venit cu ele la targ din cauza vremii, a situatiei economice si a infrastructurii. Pentru a transporta o barca agabaritica ai nevoie de o investitie destul de mare si de fel de fel de aprobari care ingreuneaza procesul.”, a declarat Tudose.
Cu toate acestea, el considera ca organizarea targului la sfarsitul iernii este totusi oportuna, chiar daca vremea i-ar putea speria pe vizitatori si pe dealeri.
„Motivul pentru care am organizat acest targ acum consta in faptul ca aceasta perioada este potrivita pentru primirea comenzilor. Se pot face si vanzari instante in cazul in care ambarcatiunea respectiva se regaseste pe stoc.”, a explicat Tudose.
Salonul Nautic International Bucuresti este deschis pana duminica, 27 februarie, in cadrul complexului Romaero.
Citeste maine o analiza despre piata ambarcatiunilor de lux din Romania.