Cocor a ales sa colaboreze cu Wunderman pentru servicii de relatii publice (PR) si organizarea evenimentului de deschidere, in urma unui pitch organizat in intervalul mai-iunie. La licitatie au mai participat agentiile Nicola Porter Novelli, Skepsis,The Practice, Tonic Advertising, PI2, Split Advertising si Pastel Group.
„Campania de lansare se va desfasura atat pe ATL cat si pe BTL si PR, iar bugetul alocat pentru aceasta activitate este de 600.000 eur net, gestionat de Cocor si agentia castigatoare Wunderman”, a afirmat Barbulescu.
Potrivit acestuia, campania ATL va incepe din luna august si se va desfasura pe TV, presa scrisa, online si OOH.
Deschiderea pentru publicul larg a Cocor Store este programata pentru 25 septembrie.
Investitia in modernizarea si extinderea magazinului Cocor s-a ridicat la circa 25 milioane euro, incepand din 2008.
Printre chiriasii care si-au anuntat in ultimele saptamani prezenta in magazin se numara Dolce & Gabbana, Cesare Paciotti, Marc Jacobs, Givenchy, Truzzi, Just Cavalli.
Cocor SA este listata la Bursa de Valori (BVB) si are un capital social de 12 milioane lei, divizat in 301.691 de actiuni cu o valoare nominala de 40 de lei.