„Din pacate, anul acesta a fost neprielnic pana in prezent in toate pietele pe care suntem prezenti, iar evolutia din ultimul trimestru va fi in aceeasi tendinta”, a spus Adrian Sarbu (foto), presedintele si CEO-ul companiei.
„Performanta noastra pe intreg anul va fi semnificativ mai mica fata de asteptarile din piata”, a adaugat Sarbu.
CME a anuntat un profit net de 24 mil. dolari in al doilea trimestru, de peste doua ori mai mic fata de nivelul de 63,4 mil. dolari din aceeasi perioada din 2008, dupa ce companiile si-au redus bugetele de publicitate pe fondul crizei.
CME estimeaza o scadere de 20 pana la 30% a bugetelor de publicitate pe TV in acest an, a spus Sarbu.
Pietele „au atins fundul scaderii in al treilea trimestru” si vor ramane la acest nivel in ultimele 3 luni ale anului, cu exceptia Ucrainei, a mai spus Sarbu.
Fondat in 1993 de Ronald Lauder, CME opereaza 22 de posturi de televiziune, vizualizate de 97 milioane de persoane din Bulgaria, Ucraina, Slovenia, Slovacia, Romania, Croatia si Cehia.
In martie, Time Warner a platit 241,5 mil.dolari pentru un pachet de 31% din companie.