Campania “Pe gustate!” marcheaza
relansarea gamei traditionale Lactag, o noua politica comerciala si
de marketing si un nou concept de comunicare.
Campania foloseste ca medii de
comunicare canalele radio, ondine-ul si social media si se deruleaza
in Bucuresti si in 17 judete in care Lactag are deja o prezenta
constanta la raft.
“Obiectivul nostru este sa crestem
notorietatea brand-ului si sa devenim un jucator important in topul
brand-urilor de lactate.“ spune Eduard Stanov, Coordonator
Departament Comercial.
Campania de
relansare Lactag marcheaza totodata o noua politica comerciala si de
marketing. Lactag isi propune sa devina un brand de produse lactate
mult mai cunoscut de catre consumatori. Pentru a atinge aceste
obiective, Lactag se bazeaza pe o puternica expansiune la nivel
national. In acest moment, Lactag este lider de piata in judetul
Arges.
AdVenture este o
agentie de publicitate full service, 100% independenta, infiintata in
anul 2002. Printre clientii sai actuali se numara Motorola Romania,
EIT Forum Auto (unic importantor Volvo in Romania), Primus Auto
(dealer unic Volvo in Bucuresti), ARCON, Nada Mas, Osteria Gorgia,
Sofa Restaurant & Bistro Café.