Unul dintre factorii care au constribuit la cresterea veniturilor consta in achizitiile strategice incheiate de Aegis anul trecut.
In ianuarie 2010, Aegis si-a reconsolidat pozitia pe piata de profil din China dupa ce a format un joint venture cu Charm Communications, una dintre cele mai mari agentii de publicitate TV din regiune. Ulterior, in luna iulie a cumparat grupul de comunicare australian Mitchell cu 238 milioane de euro.
Astfel, Mitchell a contribuit cu 14,5 milioane de euro la veniturile totale ale Aegis in 2010.
De asemenea, veniturile la nivelul diviziei Aegis Media au crescut in 2010 cu 7,5% pana la 1 miliard de euro, in timp ce veniturile pe digital s-au majorat cu 32%, potrivit sursei mentionate.
Veniturile Aegis Media au scazut anul trecut cu 1% in regiunile cheie ( la nivel strategic), respectiv in Europa, Orientul Mijlociu si Africa, pana la 667 milioane de euro, evolutie contrabalansata de rezultatele obtinute in America si Asia, unde veniturile au crescut cu 19,4% pana la 218 milioane de euro, respectiv cu 44,8% pana la 135 milioane de euro.