Profitul in 2009 a fost de 482.000 lei , potrivit datelor de la Registrul Comertului.
In prima jumatate a anului, compania si-a mentinut numarul de clienti, iar cel de promoteri, merchandiseri si consultanti la raft s-a dublat, acestia ajungand la sfarsitul primului semestru la un numar de 4.300 de persoane implicate in proiectele derulate.
„Cu un numar de 22 de clienti si peste 100 de proiecte, am reusit mentinerea marjei de profit pentru prima jumatate a anului, prin aplicarea unor politici de management al costurilor si resurselor si a unei strategii de business adaptata conditiilor actuale ale pietii”, a declarat Mihaela Molner, director general al Wave Division.
Wave Division deruleaza campanii BTL integrate,printre serviciile sale numarandu-se in-store marketing (sampling, consultanta la raft, degustari, tombole, merchandising, promotii si manipulare pachete promotionale), servicii integrate pentru campanii comerciale si de educare a consumatorilor, servicii de shopper marketing, campanii in scoli si universitati, tactici trade marketing, conferinte, evenimente, caravane.
Wave Division a aparut in 2008 dupa rebranduirea companiei Net Marketing Division.