Este vorba despre agentiile CommonHealth si Ogilvy Healthworld. Matt Giegerich, presedinte si CEO al CommonHealth, va conduce agentia nou formata.
Acesta a spus ca noua agentie va pune in valoare punctele tari ale celor doua entitati. CommonHealth se evidentiaza prin prezenta puternica in Statele Unite, in timp ce Ogilvy Healthworld este recunoscuta pentru reteaua de 55 de birouri din 33 de tari.
„Este crucial sa le avem pe amandoua (agentii – n.r.) pentru a reusi. Asta ne pozitioneaza intr-o noua lume a comunicarii pe sanatate si ingrijire personala”, a declarat Giegerich.
Noua agentie va lucra pentru branduri de top din industria farmaceutica, inclusiv Bayer, Johnson & Johnson, Novartis, Pfizer, GlaxoSmithKline si Allergan.
Veniturile celor doua agentii care au format Ogilvy CommonHealth au insumat 245,7 milioane de dolari in 2009, ceea ce o pozitioneaza pe locul al treilea in topul agentiilor de profil, dupa Publicis Healthcare Communications si InVentiv Health.