Noua platforma a brandului se regaseste in toate punctele de contact ale brandului precum TV, on-line, in punctul de vanzare, in literatura de informare si vanzare, a anuntat vineri Brandient.
Ca o noutate pe piata romaneasca, Do si Mo vor fi prezenti si in salile de cinema, intr-un spot 3D.
Creatia noii platforme de brand este semnata de designerii Brandient, Cristian Paul si Eugen Erhan, in colaborare cu Golem Studio pentru animatie.
Brandient a fost agentia de consultanta si design cu care Domo a realizat procesul de rebranding in 2005-2006 si de atunci este partenerul strategic al companiei in politicile de branding ale acesteia.
Brandient a livrat pana in prezent 5 proiecte majore pentru Domo.
Domo Retail este unul dintre cei mai importanti jucatori din retailul specializat in electrocasnice, electronice, IT si telecom, incheind anul 2009 cu o cifra de afaceri de 170 milioane de euro. Detine o retea nationala formata din 131 magazine (125 Domo si 6 magazine Technomarket) ce insumeaza aproape 80.000 de metri patrati si peste 1.650 angajati.
Brandient se ocupa de crearea si cultivarea brandurilor. Compania este specializata atat in revitalizarea unor proiecte printre care rebrandingul CEC Bank, Domo, Dedeman, TVR, Europharm, Radiocom, PatriaCredit, cat si in crearea unor branduri precum Fulga, Qfort, Metropotam, Brikston, Zuzu, Cuculand, portofoliile Transavia, Fabryo, Orkla Foods.
De asemenea, Brandient acorda consultanta strategica de marketing si de brand pentru branduri multinationale precum Vodafone, RBS, GlaxoSmithKline, BRD Societe Generale, Renault, GE Money, PiraeusBank.