Managementul Pepsi Co a decis rebrandingul Star dupa ce a constatat inconsistenta la nivel de identitate vizuala si design de ambalaj a produselor comercializate sub aceasta marca.
Punctul de plecare al consultantilor BrandTailors in rebranding a fost faptul ca subcategoriile in care activeaza Star, respectiv popcorn, pufuleti cu arome, seminte si alune, sunt l diferite una fata de cealalta din punct de vedere motivatie de consum.
Potrivit BrandTailors, niciun producator de pe piata de snack-uri sarate nu este prezent in toate subcategoriile prin intermediul aceluiasi brand.
„Dintotdeauna, categoria de gustari sarate a adoptat aceeasi paradigma vizuala, in care imaginea produsului este centrul de greutate al intregului ambalaj. Prin acest proiect am adus multa emotionalitate in brand-ul Star, creand premisele dezvoltarii unor asociatori puternici de brand pe fiecare linie de produs in parte”, a declarat Janos Kurko, managing partnerul agentiei de branding.
Diferentele dintre caracateristicile, adresabilitatea si asociatorii celor trei subcategorii de snack-uri sarate au constituit elementul cheie in dezvoltarea solutiei de arhitectura de brand, vizibila in design-ul de ambalaj.
In viziunea consultantilor BrandTailors, cele trei subcategorii in care activeaza brand-ul Star au format un „univers”” alcatuit din lumi distincte: cea a filmului (popcorn), a distractiei (pufuleti cu arome) si a naturii (seminte si alune).