Ultimele date furnizate de BRAT arata ca ziarele si revistele continua sa atraga consumatori cu putere de cumparare. 82% din populatia adulta din gopodariile cu venituri lunare de peste 1000 euro citeste saptamanal cel putin un ziar sau o revista, in editie tiparita sau online. In randul femeilor cu functie de conducere din aceasta categorie, procentul ajunge la 90%, circa 84% dintre ele citind varianta tiparite a publicatiilor.
BRAT furnizeaza date referitoare la auditul tirajelor publicatiilor din presa scrisa, din 2002 este furnizorul oficial al rezultatelor de audienta pentru presa scrisa (SNA), din 2006 ofera informatii despre grupurile tinta (Focus), iar in 2007 a devenit furnizorul oficial al rezultatelor de trafic si audienta pentru siteurile web (SATI).
SNA Focus masoara comportamentele consumatorilor de media, stilurile de viata, obiceiurile de consum, caracteristicile socio-demografice ale acestora si este studiul de referinta al pietei de cercetare din Romania. Studiul este realizat de BRAT, pe un esantion reprezentativ pentru persoanele intre 14 si 64 de ani care traiesc in mediul urban, orase cu mai mult de 50.000 locuitor.