Campania, dezvoltata de agentiile GMP (creatie), Webstyler (creatie si dezvoltare onlione), United Media (media) si 2activePR (consultanta si PR), a demarat pe 17 martie si va rula pana la sfarsitul lunii mai, cand va avea loc finala Cupa Romaniei. Insa, subliniaza Camelia Panait, platforma Fotbal Adevarat va continua sa fie activa si dupa finalul competitiei.
Fotbal Adevarat mai este declinata pe TV, print, prezenta in retele Horeca si pe canale precum magazine, hipermarketuri, supermarketuri. Tot in online, campania se mai regaseste si pe site-ul Gazetei Sporturilor.
Desi nu a dezvaluit niciun detaliu vizavi de valoarea campaniei, Panait a afirmat ca este o „investie eficienta”. In cazul Timisoreana, promovarea la punctul de vanzare a dispus de cea mai mare parte a bugetului.
Campania ii are ca ambasadori de brand pe 11 fosti jucatori vedete ai fotbalului romanesc: Lung, Iovan, Bumbescu, Beldeanu, Belodedici, Ungureanu, Augustin, Stoica, Cartu, Orac si Camataru. Potrivit Cameliei Panait, ideea campaniei, care sa aiba in centru niste legende ale sportului rege romanesc care sa promoveze revitalizarea acestui sport, a venit undeva in toamna lui 2009.
[gallery:52]
„Primul pe care l-am contactat a fost Silviu Lung, dupa care a fost simplu. Nu as putea spune ca a cautat cineva pe altcineva. La mijloc au fost valorile comune si dorinta de a promova un fotbal de calitate, cum putin mai intalnim acum”, a declarat aceasta.
Panait nu a precizat daca cele 11 vedete au incasat sau nu un onorariu pentru aparitia in campanie.
„Nu banii i-au determinat sa se implice in proiectul nostru”, a spus group brand managerul Ursus.
Timisoreana, care este si sponsorul principal al Cupei Romaniei la fotbal, va demara, sub cupola aceleiasi campanii, un meci demonstrativ intre echipa celor 11 ambasadori de brand si o echipa a suporterilor, care se va desfasura la deschiderea finalei cupei, de pe 26 mai, la Iasi.