Potrivit lui Taylor, in ciuda climatului economic instabil de anul acesta, Caroli a ales sa investeasca in continuare in comunicare, obiectivul fiind pastrarea si atragerea consumatorilor.
„Activam pe o piata slab diferentiata si foarte fragmentata, cu peste 20.000 de produse. Strategiile de comunicare abordate de majoritatea jucatorilor sunt in linii mari similare. In concluzie, consumatorul nu distinge foarte clar intre brandul si produsul propriu-zis pe care il achizitioneaza. Aceasta lipsa de diferentiere este o oportunitate pentru noi. Vom aborda o platforma de comunicare care se bazeaza pe emotie, care pune consumatorul in centrul comunicarii si il introduce in valorile brandului”, a spus vice presedintele Caroli.
Odata cu noua campanie de comunicare, Caroli adopta si un nou slogan, „Tine romanul in miscare”, renuntand la „Iti lasa gura apa”.
„‘Caroli iti lasa gura apa’ a fost unul dintre cele mai de succes si eficiente sloganuri nu doar pentru noi, ci de pe intreaga piata pe care activam. Insa noul slogan se muleaza pe linia de comunicare pe care am ales-o”, au explicat reprezentantii companiei.
Noua platforma de comunicare Caroli va fi vizibila publicului maine, 22 mai, cand va fi difuzat, pe toate statiile TV nationale, spotul TV care sprijina campania de comunicare.
Cumpararea de spatiu TV a atras 90% din totalul investitiei (1,3 milioane euro) in campanie, pentru productia spotului cheltuindu-se 90.000 euro si pentru cercetare 100.000 euro.