Agentiile care si-au anuntat
participarea anul acesta sunt: Action Global
Communications Romania; BBDO; Chelgate Public Affairs & Public
Relations; Dizainar; Draftfcb; Eventures; G2 Romania; Senior
Hyperactive si agentiile GolinHarris, Lowe&Partners, Medic One,
Mobile Works, Initiative, BPN – din grupul Lowe; Frank Group, Oxygen
PR, Momobi si MSPS – din grupul Frank; H Media; HIPPOS; Image PR;
Infinit Solutions; Jazz; Kubis Interactive; MEC Romania; Optimedia;
pastel; Publicis; Rusu+Bortun Brand Growers &
Rusu+Bortun Cyber Growers; Saatchi&Saatchi
Romania; Smart Corporation Group; The Group; Web Digital.
Noaptea Agentiilor este un proiect The
Institute, care isi propune sa promoveze creativitatea locala si sa
faciliteze socializarea in randul celor pasionati de comunicare.
Prima editie a evenimentului a avut loc
in 2010, cand mai mult de 2.000 de vizitatori au participat la
evenimentele celor 11 agentii care si-au deschis portile in timpul
evenimentului.
A doua editie a evenimentului a avut
loc pe 17 octombrie 2011, reunind 16 agentii participante si aproape
2.000 de participanti.
In 2012, Noaptea Agentiilor a avut loc
pe 15 mai. Agentiile participante (24) au fost: 2 Parale, 2activePR,
Arena Advertising Key, Chelgate Public Affairs & Public
Relations, Cohn&Jansen JWT, DC Communication, Digital Star, Free
Communication, G2 Romania, grupul Lowe, HIPPOS, iLeo, Infinit
Solutions, Jazz, Leo Burnett&Target, pastel, Propaganda,
Pygmalion – advertising facilitators, Saatchi & Saatchi
Romania, Smart Corporation Group, Starcom MediaVest Group, The Geeks,
The Practice si The Public Advisors.