Cel mai popular brand chinez este China Mobile, care opereaza cea mai mare retea de comunicatii mobile din lume.
Acesta este urmat in top de marci occidentale ca Nokia, Nike si Apple, producatorul local de echipamente sportive Li-Nang, Lenovo, KFC, producatorul chinez de lactate Mengniu, Sony si Coca-Cola.
Studiul a fost realizat in zece orase chineze pe un esantion de 10.500 de consumatori cu varste intre 15 si 40 de ani.
Desi majoritatea consumatorilor chinezi inca se deplaseaza cu bicicleta, acestia manifesta o preferinta deosebita pentru masinile germane.
Volkswagen, care a infiintat un joint-venture in China inca din 1984, este al 20-lea in topul popularitatii, care mai include marci ca BMW, Audi si Mercedes-Benz.
Consumatorii chinezi apreciaza brandurile asociate cu tehnologia, comunicatiile si media, iar topul primelor 50 de marci mai include branduri ca Canon, Dell, Philips, HP, IBM, Siemens si Panasonic.
China intra intr-o noua era a consumerismului modern si atentia catre publicitatea digitala si activitatea brandurilor in mediul online si pe retelele sociale va creste, potrivit expertilor citati de Adweek..