Aceasta este prima crestere trimestriala din martie 2008 si constituie, de asemenea, cea mai buna evolutie 2006.
Vestea si mai buna o constituie faptul ca pe 13 din cele 19 medii analizate de Kantar s-a inregistrat crestere.
Printre acestea se numara televiziunea, cu o crestere de 22%, radioul (19%), precum si Internetul (5%). Printul a continuat sa scada, iar in trimestrul 1 a pierdut 4%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Cheltuielile celor mai mari 10 advertiseri din SUA au crescut cu 10,6% pana la 4,34 miliarde de dolari, iar sumele cheltuite de primii 100 au insumat 15 miliarde de dolari, cu 11% mai mult decat in urma cu un an.
Top 5 advertiseri din SUA
Procter & Gamble – 772,6 mil.$ (+17%)
AT&T – 576,4 milioane dolari (+27%)
Verizon – 517,2 milioane dolari (+9%)
Pfizer- 396,4 milioane dolari (+46%)
General Motors – 534 milioane (28,5%)