Rezultatele sunt in linie cu cele date de Nielsen anterior, potrivit carora cheltuielile cu publicitatea au scazut cu 9% pana la 117 miliarde de dolari.
Potrivit datelor Kantar, trimestrul al patrulea a inregistrat o scadere de doar 6% comparativ cu aceeasi perioada din 2008, si aproape toate segmentele au inregistrat rezultate mai bune decat in intervalul ianuarie-septembrie.
Revistele au inregistrat cea mai scadere a sumelor atrase din publicitate, de 28%, comparativ cu 2008.
La polul celalalt s-a aflat Internetul, care a crescut cu 7% anul trecut.
Cheltuielile celor mai mari 10 advertiseri din SUA au insumat 16,6 miliarde de dolari, cu 1% mai putin decat in 2008.
Cheltuielile Procter&Gamble au scazut cu 16% pana la 2,7 miliarde de dolari, in timp ce Verizon Communications a cheltuit cu 7% mai putin decat in 2008, adica 2,2 miliarde dolari. General Motors a cheltuit cu 1% mai mult (2,2 miliarde dolari), in timp ce AT&T a alocat cu 4% mai putini bani decat cu un an in urma, adica 1,9 miliarde dolari. Pfizer ocupa locul al cincilea, cu 1,4 miliarde dolari, cu 33% mai mult decat in 2008.