Valoarea pietei de publicitate din China se va majora cu 12,5% in 2011 si cu 14,5% in 2012, cand va depasi 27 miliarde de dolari.
In conditiile in care publicitatea TV din China va genera venituri de peste 10 miliarde de dolari in 2012, China va ocupa locul trei in topul celor mai mari piete de publicitate, dupa Statele Unite si Japonia.
„Se estimeaza ca economia Chinei va creste cu circa 10% anul acesta si in acest context cresterea rapida a salariilor va conduce la accelerarea consumului. Atat timp cat acesti factori isi vor continua evolutia puternica, piata de publicitate din China va merge tot inainte”, a declarat Suzy Young, reprezentant al companiei Warc.
Intre timp, piata de publicitate din SUA, cea mai mare din lume, se va majora cu 3,5% in 2011, respectiv cu 4,5% in 2012, potrivit sursei mentionate.
Studiul Warc include 12 tari, printre care SUA, Marea Britanie, Germania, China, Japonia, Rusia si India.